Home » חברות ביטוח » כלל בריאות

כלל בריאות

חברת הביטוח כלל בריאות מתמחה בביטוחי בריאות וסיעוד ומספקת מגוון של פוליסות ביטוח בריאות כמו ביטוח ניתוחים והשתלות, ביטוח מחלות קשות וביטוחים סיעודיים פרטיים. כמו כן, החברה זכתה במכרז שערכה קופת החולים לאומית וכיום מספקת לקופה את הביטוח הסיעודי הקבוצתי. החברה מספקת גם ביטוח סיעודי בשיתוף עם קופת החולים מכבי שירותי בריאות.

חברת כלל בריאות מציעה מספר תכניות של ביטוח סיעודי, כאשר בכל אחת מהן מבוטח יוכר כנמצא במצב סיעודי ויקבל 100% פיצוי, כאשר אינו מסוגל לבצע שלוש מתוך שש הפעולות הנבחנות במבחן תלות, או אם אינו מסוגל לבצע שתיים מהפעולות, אשר אחת מהן היא אי שליטה על הסוגרים. בנוסף, כל מבוטח אשר יוכר כנמצא במצב של תשישות נפש יזכה ל- 100% פיצוי.

אחריות לעתיד – ביטוח סיעודי בסיסי

התכנית הבסיסית שמציעה כלל בריאות היא 'אחריות לעתיד'. תכנית אחריות לעתיד אינה כוללת חריגים של תאונת דרכים או תאונת עבודה ומבטיחה פיצוי לכל מבוטח שיגיע למצב סיעודי עקב תאונה. כמו כן, מבוטח אשר עקב סיבה מסוימת תבוטל פוליסת הביטוח שלו, יהיה זכאי לפיצוי חלקי במקרה של מצב סיעודי בהתאם לתשלומים ששילם.

מבוטח אשר הוכר כנמצא במצב סיעודי אך נפטר בתקופה של פחות משנה מתחילת קבלת גמלת הביטוח, יזכה להעברת פיצוי מסוים למוטבים על פי הפוליסה. פוליסת אחריות לעתיד אינה כוללת תקופת אכשרה, כך שהמבוטח מכוסה בפועל מרגע החתימה על הפוליסה ותקופת ההמתנה היא תקופה של 60 יום. מבוטח אשר מצטרף לפוליסת אחריות לעתיד, מתבקש לבחור בין תקופת פיצוי מוגבלת של 3 שנים, 5 שנים או תקופת פיצוי לכל החיים.

תוכנית אחריות אישית לעתיד

תכנית נוספת של ביטוח סיעודי המוצעת למבוטחי כלל בריאות היא 'אחריות אישית לעתיד' אליה ניתן להצטרף מגיל 20 ועד גיל 54. על פי התכנית תקופת הביטוח תקפה לכל החיים ועל המבוטח לבחור בין תקופת פיצוי של 3 שנים, 5 שנים או פיצוי לכל החיים לאחר תקופת המתנה של 60 יום. הפוליסה אינה כוללת רשימת חריגים של תאונת דרכים, תאונת עבודה או פעולות טרור ובתקופה בה מקבל המבוטח את גמלת הביטוח, הוא משוחרר מתשלום הפרמיה החודשית.

תוכנית אחריות לעתיד YOUNG

פוליסה נוספת שמציעה כלל בריאות היא אחריות לעתיד YOUNG  שהיא פוליסת ביטוח לצעירים עד גיל 60. התכנית מציעה לצעירים להצטרף לפוליסת סיעודי כאשר הם נמצאים במצב בריאותי טוב שלא ימנע מהם להצטרף לביטוח ויאפשר להם להיות מכוסים לתקופה ארוכה, עם תשלומי פרמיה נמוכים. הפוליסה מציעה כיסוי סיעודי בגובה של 50% מגובה התשלום החודשי על כל מצב של עיוורון לתקופה של חצי שנה.

פיצויים להורי המבוטח ב-YOUNG

אחריות לעתיד YOUNG מציעה גם פיצוי חד פעמי להוריו של המבוטח בגובה של שלושה פיצויים חודשיים במידה והמצב הסיעודי נגרם עקב תאונת דרכים. כמו כן, הפוליסה מציעה כיסוי חודשי בגובה של 20% מהפיצוי החודשי הרגיל, לתקופה של שנה, בכל מקרה שבו נולד למבוטח ילד הסובל מתסמונת דאון או סיסטיק פיברוזיס.

ביטוח סיעודי משלים לקופות החולים

כלל בריאות מציעה גם תכנית סיעודית משלימה בשם 'אחריות לעתיד משלים 36', אשר נועדה להשלים את הביטוחים הקבוצתיים שמציעות קופות החולים, או כל ביטוח אחר שמוגבל בזמן. תקופת ההמתנה היא תקופה של 3 שנים, כך שניתן לקבל פיצויים לאחר שמוצו התשלומים מן הביטוחים הקבוצתיים ובכל מקרה שבו בוטל הביטוח הקבוצתי של קופת החולים, יתאפשר למבוטח לרכוש תקופת השלמה ללא צורך בהגשת הצהרת בריאות. ניתן גם לרכוש את פוליסת 'אחריות לעתיד משלים 60' אשר נועדה גם היא להשלים את הביטוחים הקבוצתיים, לאחר תקופת המתנה של 5 שנים.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר