Home » חברות ביטוח » הראל חברה לביטוח

הראל חברה לביטוח

חברת הביטוח הראל מציעה מספר מסלולים וסוגי פוליסות לביטוח סיעודי.

מסלולי ביטוח סיעודי של חברת הראל

המסלול הראשון נקרא Golden Care וניתן להצטרף אליו מגיל 3 ועד גיל 85.
על פי התכנית כל מבוטח אשר אינו מסוגל לבצע שלוש מתוך שש הפעולות שבמבחן התלות, או שתי פעולות אשר אחת מהן היא אי שליטה על הסוגרים, מוגדר כנמצא במצב סיעודי. הביטוח ניתן ללא כל תקופת אכשרה, כלומר מרגע החתימה על הפוליסה הביטוח תקף בפועל.

אופן התשלום מסלול Golden Care

מבוטחי Golden Care יכולים לבחור בין תשלום של פרמיה קבוע, תשלום של פרמיה משתנה עד גיל 65 וחמש ולאחר מכן תשלום של פרמיה קבועה או תשלום של פרמיה משולבת. ניתן גם לבחור את תקופות הפיצוי הרצויות:

  • תקופת פיצוי מוגבלת של 36 חודשים
  • תקופת פיצוי מוגבלת של 60 חודשים,
  • תקופת פיצוי מוגבלת של100 חודשים
  • תשלום פיצוי לכל החיים

כאשר סכום הפיצוי הסיעודי מוגבל עד תקרה של כ- 20,000 שקלים.

מסלול Golden Care משלים

ניתן גם להצטרף לתכנית הסיעוד Golden Care משלים, אשר נועדה להשלים את הביטוחים הסיעודיים הקבוצתיים שניתנים על ידי קופות החולים או חברות וועדי עובדים. התכנית מציעה המשך פיצוי לאחר שהסתיימה תקופת הפיצוי בביטוחים הקבוצתיים כעבור 3 או 5 שנים. גם הביטוח המשלים ניתן ללא תקופת אכשרה וניתן לבחור האם מעוניינים בפרמיה קבועה, משתנה או משולבת.

מסלול Golden Care  הוני

תכנית סיעודית נוספת שמציעה חברת הראל היא Golden Care  הוני. התכנית מציעה פיצוי חד פעמי בניגוד לפיצוי חודשי קבוע לתקופה מסוימת, אשר מאפשר למשפחה לעמוד בהוצאות המיידיות שנדרשות לאחר שאדם נכנס למצב סיעודי. גם למסלול 'הוני' ניתן להצטרף מגיל 3 ועד גיל 85 והוא מאפשר תשלום של פרמיה קבועה בלבד. על פי התכנית מבוטח עד גיל 65 יכול לרכוש סכום פיצוי עד לגובה של 150,000 שקלים ומבוטח מגיל 65 עד 85 יכול לרכוש סכום פיצוי עד גובה של 100,000 שקלים.

על פי Golden Care הוני ישנן שתי תקופות המתנה. מהרגע שבו המבוטח הגיע למצב סיעודי ישנה תקופת המתנה של  90 יום ולאחריה יקבל המבוטח כ- 50% מכספי הפיצוי. לאחר 180 יום המתנה יקבל את 50 האחוזים הנותרים, כאשר בין שתי תקופת ההמתנה המבוטח משוחרר מתשלום הפרמיה החודשית. מבוטח אשר לפני גיל 65 יגיע למצב סיעודי יקבל תגמול סיעודי מוגבר של כ- 100% מהתגמול שרכש.

מסלול Golden Care יתרון +65

המסלול האחרון אותו מציעה חברת הראל הוא מסלול Golden Care יתרון +65. תכנית זו מתחשבת ביציאה לפנסיה בגיל 65 ומשחררת את המבוטחים מתשלום הפרמיה החודשית החל מגיל 65 ומעלה. על פי התכנית המבוטח מקבל סכום פיצוי חד פעמי עם הכניסה למצב סיעודי, בנוסף לתשלום פיצוי חודשי למשך תקופת פיצוי קבועה.

בתכנית +65 מבוטח אשר נפטר לפני שמימש את זכויותיו, זכאי להעברה של חלק מכספי הפיצוי המגיעים לו בירושה למשפחתו. במידה ומבוטח נפטר לאחר גיל 65 ושילם באופן מסודר ומלא את כספי הפרמיה, בן / בת זוגו של המבוטח וילדיו יהיו זכאים לפיצוי חד פעמי בהתאם לתשלומי הפרמיה ששולמו. את הביטוח Golden Care +65 ניתן לרכוש מגיל 21 ועד גיל 60 והוא מאפשר תשלום של פרמיה קבועה בלבד. המבוטח רשאי לבחור האם הוא מעוניין בתקופת פיצוי מוגבלת של 36 חודשים, 60 חודשים או בפיצוי לכל החיים.

סכומי הפיצוי בכלל הביטוחים של הראל אינם מקוזזים עם תשלומי שניתנים על ידי הביטוח הלאומי ואינם כוללים חריגים של תאונות דרכים, תאונות עבודה או פעולות טרור. כמו כן, יחד עם כל הביטוחים והמסלולים השונים מקבלים כתב שירות בשם 'דואגים בשבילך' שדואג לשירותים רפואיים כמו מציאת מטפל ועזרה סיעודית.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר